FANDOM

Strażnik był manifestacją Doktora, który pojawił się podczas wydarzeń, które doprowadziły do regeneracji czwartego wcielenia w piąte. Podczas regeneracji, połączył się z Czwartym Doktorem w jedność.

Biografia Edytuj

Strażnik pojawił się po raz pierwszy w odcinku (TV: Logopolis). W milczeniu obserwował Doktora i jego towarzyszkę, Tegan Jovanakę. Prawdopodobnie to w tym czasie Doktor zauważa go po raz pierwszy.

Chociaż pozornie cichy, miał on zdolność do komunikacji. Widziano go jak rozmawiał z Czwartym Doktorem, chociaż nie zostało ustalone o czym oni rozmawiali. Później skomunikował się z towarzyszem Doktora, Adric'iem.

Strażnik najprawdopodbniej z własnej, nieprzymuszonej woli teleportował Nyssę z jej planety na Logopolis. Pilotował on także Tardis, zgodnie z postanowieniem Doktora, przetransportował Adric'a, Nyssę i Tegan. To właśnie podczas tej podróży zaangażował Adrica w prywatną rozmowę.

Podczas regeneracji Czwartego Doktora, połączył się razem z nim, tym samym zostając Piątym Doktorem.

On.jpg

Strażnik obserwujący Doktora

Wygląd Edytuj

Strażnik był widmową postacią, o nieskazitelnie białej szacie, oraz szpetnej twarzy. Była to postać bezpłciowa. Potrafił on na własną rękę, bez użycia Tardis przemieszczać się w czasie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki