FANDOM

Przepowiedziany − mumia z międzyplanetarnego mitu, która naprawdę była żołnierzem napędzanym szwankującą technologią.

Charakterystyka Edytuj

Żołnierz ten został raniony na polu walki, więc jego przełożeni dali mu ulepszony technologicznie kamuflaż i osobisty teleporter. Technologia ta podtrzymywała go przy życiu, lecz nakazane mu było zabijać różne osoby, co pięć minut, by pobierać z nich energię. Ciągle pozostawał w pobliżu "zwoju", który był naprawdę flagą, pod którą walczył. Wkrótce wszystkie bandaże, które przykrywały jego rany, pokryły całe jego ciało, mumifikując je. Od tego czasu zaczął być nazywany "Przepowiedzianym".

"Przepowiedziany" zabija swoje ofiary w ciągu 66 sekund, gdyż tyle właśnie trwa przenoszenie kogoś z jego fazy do własnej, wysysając jego energię życiową z komórek. Efektem ubocznym procesu jest atak serca u ofiary, który powoduje zgon. Podczas przenoszenia między fazami, tylko ofiara może go widzieć i reagować na jego zachowanie. Jego ofiarami byli głównie chorzy fizycznie i psychicznie w imię idei, że słabsi będą pierwszymi do śmierci, by silniejsi mogli przetrwać.

Historia Edytuj

"Przepowiedziany" został przeniesiony na kosmiczny pociąg Orient Express, gdzie zostali zebrani wybitni naukowcy i historycy w dziedzinie kosmosu. Tym, który to wszystko zorganizował, był komputer Gus. Pierwszą ofiarą mumii była pani Pitt, później zginął szef kuchni, następnie strażnik.

Chwilę później, Gus oznajmił Duwnastemu Doktorowi, czemu ich wszystkich tu zebrał oraz pokazał im jakie dla nich laboratorium przygotował. Podczas badań nad tożsamością "Przepowiedzianego" zginął profesor Emile Moorhouse, który cierpiał na ataki paniki oraz kapitan Quell, który cierpiał na pourazowy stres.

Ostatecznie mumia przyszła po Maisie Pitt, która została uratowana przez Doktora, który zamienił się z nią fazami. Doktor mógł zidentyfikować mordercę jako żołnierza, więc poddał się, uwalniając go z obowiązku walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki