FANDOM

Cassandra O'Brien.Δ17 była człowiekiem z dalekiej przyszłości. Razem z innymi bogatymi stworzeniami odwiedziła Platformę Jeden w roku 5,000,000,000 aby oglądać koniec Ziemi.[1]

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Według Cassandry jej ojciec i matka byli ostatnimi osobami, którzy zostali pochowani na Ziemi. Została urodzona jako mężczyzna na tej planecie i wychowywała się w Los Angeles.

Na jednym z przyjęć, jej wcielenie z przyszłości, zamieszkujące umierające ciało Chipa, było ostatnim, które powiedziało jej, że jest piękna przed jej śmiercią. [2]

Dzięki zaawansowanej inżynierii genetycznej została zamieniona w kobietę. Wychodziła za mąż kilka razy. Jej życie było przedłużane przez serie siedmiuset ośmiu operacji chirurgicznych, dopóki nie pozostał z niej jedynie kawałek rozciągniętej skóry z umieszczoną na niej twarzą. Była podłączona do mózgu umiejscowionego w słoiku obok i wymagała nawilżania aby się nie wysuszyła.

Inni ludzie dawno opuścili Ziemię i połączyli się z innymi gatunkami. Cassandra uważała, że jest ostatnim "czystym" człowiekiem, a wszyscy pozostali to kundle. Miała opiekunów, którzy stale ją nawadniali, służyli także jako jej żołnierze. Klon Chipa stał się jej asystentem.

Na Platformie Jeden Edytuj

Cassandra była gościem na Platformie Jeden,aby być świadkiem końca Ziemii w roku 5,000,000,000.

Użyła metalowych pająków, do sabotażu programów komputerowych, które manipulowały filtrami słonecznymi. Jej zamiarem było zebranie okupu za zakładników, aby mogła opłacić dalsze operacje plastyczne.

Gdy Dziewiąty Doktor odkrył jej plan, opuściła platformę, która miała zaraz zostać zniszczona- niszcząc wszystkie dowody na to co zrobiła.

Doktor zdążył zresetować system platformy i odwrócić kanały teleportacji, ściągając Cassandrę z powrotem na platformę bez jej opiekunów. Nikt jej nie nawodnił, więc jej skóra wyschła i wybuchła, prawdopodobnie ją zabijając, chociaż jej mózg nie został naruszony.

Na Nowej Ziemi Edytuj

Dwadzieścia trzy lata później Cassandra żyła na Nowej Ziemi. Jej mózg przeżył, jej oczy były wyzbierane z odpadków, a skóra użyta z tyłu jej poprzedniego ciała. Ukrywała się w podziemiach szpitalu prowadzonego przez Siostry Pełni.

Kiedy dowiedziała się, że Rose Tyler i Dziesiąty Doktor są na Nowej Ziemi zwabiła Rose do swojej kryjówki i użyła psychografu aby przenieść swoją świadomość do świadomości dziewczyny i przejąć kontrolę nad jej ciałem.

Była to zemsta na Rose i plan według, którego miała używać jej ciała na wieki. Gdy była w ciele Rose miała problemy z jej akcentem, słabym użyciem slangu i niskim poziomem wiedzy o nowoczesnej technologii. Pierwsze co zrobiła po dowiedzeniu się farmie plagi był szantaż, gdy to się nie udało wypuściła wszystkich zakażonych na wolność.

Używając środku dezynfekcyjnego Doktor zdołał wyleczyć zakażonych i sprawić by stali się prawdziwymi ludźmi. Powiedział Cassandrze, że pomogła mu ich stworzyć i zażądał by opuściła ciało Rose. Chip zgłosił się na ochotnika i Cassandra weszła do jego ciała. Wtedy zdała sobie sprawę, że jego ciało jest umierające. Chociaż Doktor proponował, że może ją uratować ona pogodziła sie ze swoją śmiercią.

Pod koniec jej życia, Doktor zabrał ją na przyjęcie, na którym powiedziano jej, że jest piękna. To ona w ciele Chipa powiedziała Cassandrze, że jest piękna po czym umarła w ramionach swojego wcześniejszego wcielenia.

Galeria Edytuj

Odniesienia Edytuj

  1. TV: Koniec Świata
  2. TV: Nowa Ziemia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki