FANDOM

Apalapucia była rajską planetą i domem dla jej mieszkańców.

Apalapucia była niesamowicie piękną planetą z strzelistymi iglicami, srebrnymi kolumnadami i górami Glasmir. Ta planeta ma niebo w odcieniu różu i fioletu i bogatą w tlen atmosferę. Apalapucia znajduje się 2 miliardy lat świetlnych od Ziemii.

Planeta ma drugie miejsce na liście dziesięciu najlepszych miejsc we wszechświecie dla ciekawych, gwiezdnych podróżników. Wyprzedza ją tylko planeta kawiarni.

Historia Edytuj

Gdy Amy, Rory i Doktor przybyli na tą planetę było ona zakażona Chen-7, chorobą, która jest szczególnie szkodliwa dla ras posiadających dwa serca np. Władców Czasu i rdzennych mieszkańców Apalapucii.

Dwa Strumienie to ośrodek łaski, który zostały stworzone aby opiekować się zainfekowanymi osobnikami i używając technologii czasowej, pozwolić im przeżyć swoje całe życie w jeden dzień. Opiekują się nim Rękoboty.

Pacjenci mają dostęp do wielu rozrywek takich jak: akwarium, galeria sztuki (z replikami wielu znanych prac z innych planet np. Mona Lisa), kino, ogród, portal do znanych gór Glasmir oraz replika Strefy Rollercoster.[1]

Odniesienia Edytuj

  1. TV:Dziewczyna, która czekała

Więcej z Fandomu

Losowa wiki